Tisdag

Hallåhallå! Ingen update igår, haha. Känns inte som att jag är så aktiv längre? Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Hmh.. Aja.. Idag fick jag mitt betyg i Graf iallafall.. Mvg it is ;) YES!

Jag bara måste tipsa er om 3 låtar. Dom är tokbra! Spelas mest i mina högtalare just nu!

  • Kings of Leon - Use somebdy
  • Green Day - Good Riddance
  • The Offsprings - You're gonna go far, kid

Ska ni lyssna på något, lyssna på dom! haha!

Imorgon ska jag, mamma och Sebastian kanske gå på bio. Vi ska se Män som hatar kvinnor. Ska tydligen vara bra.

Jaja, nu måste jag skriva en filmrescension.. Suck....

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Christer

men hej Sarsie! de va länge sen :)

2009-03-03 @ 21:44:55
URL: http://mypulpfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0