suck.

Vad tråkigt jag har det just nu. Antingen vill jag bara sova eller så vill jag hitta på något för att hålla mig vaken, haha.
Vet ni vad jag lyssnar på för tillfället? (hur ska ni veta det? haha) Jag lyssnar iallafall på Eva Cassidy - fields of gold. Den är grymt bra alltså! Satt nyss och kollade igenom lite gamla bilder, det är alltid kul. En liten nostalgitripp liks. huhu. 

Och vad händer imorgon? Jag vet inte faktiskt. Har någon några roliga planer kanske? äsh, pallar inte tänka på det nu. Nu vill jag bara gå och lägga mig och sova faktiskt.


Jag typ förra året ^^


jag och basse 06, hahaha


Sovdags. Puss

Kommentarer
Postat av: Frasse

Förbered er på en resa som tar er under berg och över grottor.

Världens bästa blogg har nu haft premiär och ni är hjärtligt välkomna!



I samarbete med noterbart har vi lyckats producera en skitbra pryl som garanterat stramar åt kinderna oavsett om man är torr eller bara alltmänt sämst.



Vi hjältar vill tacka noterbart för den här reklamplatsen, samt övriga reklamplatser vi roffar åt oss på vägen ut härifrån.

puss!



/Frasse

2009-03-21 @ 20:27:35
URL: http://hjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0