Söndagkväll

Nu kollar vi på Sanningens Ögonblick. Jag fattar inte hur man kan ställa upp i ett sådant program. Självklart frågar dom ju bara saker man INTE vill gå ut med. Frågorna förstör liks folks liv! fyfan! Tänk vad folk gör för pengar. suck.

Aja. Annars då, hänt något nytt? Njae, skulle jag inte vilja påstå. Pojken är ju hemma från alperna nu. Skönt! Nu slipper jag sova själv mera, det är så jobbigt. När man är så mörkrädd som jag är vill man liks inte vara ensam på natten. :)

Åh, jag vill ha sommar nuuuuuuu.. Jag längtar så satans mycket tills jag får slänga in min stora vinterjacka i garderoben och bara springa runt i tröja om kvällarna.
Men! Jag har ingen aning om vad som händer i sommar? Utomlands, festival? hur blir det?
Jag vill till Metaltown. JÄTTEMYCKET!!!! Vem ska åka dit? Ta kontakt med mig snarast! haha! Det är typ tooooookgrymma band som ska dit i år. fyyyyfan.

Band som JAG vill se (sen är det ju andra band som kommer utöver också):
Slipknot (har förövrigt hört att det är deras sista konsert tillsammans??)
Marilyn Manson
Disturbed
Volbeat
Children of Bodom
Opeth
Trivium
All that remains
Evergrey
August burns red
Dead by april

Buuuuhu, jag vill diiiiiiiit nuuuu :(

jag i somras
puss.

Kommentarer
Postat av: Emelie

stackars saren!

2009-03-16 @ 12:36:07
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0