Sådärja..

Nu har jag och Chrille gjort klart flashfilmen till Eventstore, hihi. Det gick bra. Blev lite mycket flams i slutet kanske, en viss Christoffer kunde inte sluta skratta, haha.

Jag och Chrille hatade varann idag btw.. PÅ RIKTIGT! hahah. Jag blev arg på honom för att han var otrevlig mot mig hela tiden så då sa jag att jag inte tänker jobba med honom mer. Sen satt båda i varsinna hörlurar och lyssnade på musik, hahah.. (inte töntiga alls).. Sen gjorde han hundögonen och sa förlåt till Shegy så då blev vi vänner, hihih :)

Nu är jag trötten och vill gå hem och sova. Men får man göra det? Ne! Jag ska sitta här i 1 timme och 40 min till ^^

Aja, puss på shegy. ÖööÖö

Kommentarer
Postat av: chi

öÖöÖÖööÖÖö <-- de är oroliga.........















































































































för shegy..

2009-03-25 @ 15:22:43
Postat av: Frasse

jag har ju länkat sär!!!

2009-03-25 @ 17:55:08
URL: http://hjaltar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ö ö Ö ö Ö

2009-03-26 @ 13:15:23
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0