Reklam!

Min käre vän Christopher tycker att jag marknadsför hans blogg för dåligt här. Så nu tänkte jag passa på att göra lite bättre reklam för den.
hjaltar.blogg.se heter alltså bloggen (klicka HÄR för att komma dit).

Hjaltar är bloggen för de personer som gillar att läsa mycket, är trött på modebloggar och annat tjaffs, och vill följa två personers liv från dag till dag. Det är Frasse och Brasse vi snackar om. Frasse är mest aktiv i bloggen. Han skriver långa detaljerade inlägg om sina dagar och hur han hjälpt världen på sitt egna sätt dag för dag.
De två personerna ser sig själva som hjältar. Frasse är den älskvärda och coola typen, medans Brasse är hård som sten!

För att göra en lång förklaring om Frasse och Brasse kort (såhär uttryckte en gemensam vän till de båda sig):
"Mina största fiender, smart och smartare, piff och puff?!, två asgrymma killar.."

Gå in på bloggen och läs vidare NU! Jag lovar att ni inte blir besvikna!

Kommentarer
Postat av: Sir Frasse

Nej men ser man på=)

Jag kunde inte ha skrivit det bättre sara!

I gengäld antar jag att du vill att vi marknadsför din blogg. Det kommer vi givetvis göra, och mer därtill! Var så säker.

På återseende!



/Sir Frasse

2009-03-27 @ 17:42:43
URL: http://hjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0