Nyttiga

Jag och Chrille har kommit fram till att frånochmed nästa vecka är det NYTTIGT på praktiken som gäller, inget godis, ingen onyttig mat osv. Nissu tror inte att vi kommer klara det, haha. Vad tror ni andra?
Chrille som vi alla vet (vi som känner mannen förstås), är typ den onyttigaste människan som knallar runt på jorden, haha :) Ska bli kul iallafall. Vi måste köra en tävling av något slag tror jag. Pris? Chrille?

Förövrigt... hur FAN ska man vara klädd på lördag? Jag funderade ju på Stålmannen, men jag tror inte att min stålmannen tshirt finns hemma hos mig längre. Min mamma är rätt duktig på att slänga saker och känner jag henne rätt blev den slängd för flera år sedan.
Annars kom jag och Chrille på... "Jag kom fel, jag skulle till BB" hahah, fatta att utklädd till Gravid? Värra magen och grejer.. Rätt kul idé faktiskt!

Några förslag på en enkel utklädnad som ändå är kul?

Och hör sen!
Empan funderar på att sluta blogga, vad händer med världen? Hon som skulle bli nästa blondinbella?! Snart kommer väl Nissu och säger att hon inte ska sola mer, eller Chrille och säger att han ska sluta på McDonalds...
The world is going under!

(om det slinker in någon kommentar där det står typ "du kommer förlora" "du är fett mobbad" så vet jag att det är du chri, puss)

Kommentarer
Postat av: sensuellt

Du är fett mobbad!!

2009-03-26 @ 13:54:58
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: chri

jag tycker att den andra ska bjuda på lunch, av sina rikskuponger..



Jag kommer vinna och jag vill ha stekt bäver, med nudlar och kanske lite brinnande hjärna. (Serverad med fajjah)

2009-03-26 @ 13:56:32
Postat av: Sir Frasse

Hejsan bloggsara! Jag ser att du skriver på som vanligt. Vi på Hjältar vill be dig om en tjänst.

Skulle du vilja marknadsföra hjaltar.blogg.se lite bättre på den här bloggen så skulle vi bli jätteglada. Då pengarna inte räcker till behöver vi fler aktiva besökare. I gengäld kommer vi att göra detsamma! Hör av dig för ett ev. framtida samarbete.

Tack på förhand!



/Sir Frasse

2009-03-27 @ 07:29:29
URL: http://hjaltar.blogg.se/
Postat av: hihihihhi

Du kommer tokförlora tävlingen

2009-03-27 @ 09:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0