musik

Har ni någongång tänkt på hur mycket musik och band kan betyda för en? och att vissa låtar passar att lyssna på i vissa tillfällen? och att vissa kopplar man ihop med vissa saker/personer/tillfällen..
Jag har haft jäääättemånga favoritlåtar. Dom går inte att räkna på alla tår och fingrar. Självklart har ju vissa betytt mer än andra.

Tillexempel;
Crashdïet - It's a miracle. Får mig att tänka på goa minnen, peace and love 07 ^^
Saosin - Show me yo bootyhole. Sommarn 07 också, min och Niccos tagga-till-låt back in the days!
Lostprophets - 4AM forever. Får mig att börja tänka på min bäski

När jag typ är ledsen eller mår dåligt är det bäst att lyssna på:
Blindside - silence
Blindside - Roads
Senses Fail - Save Yourself
Black label society - In this river
Breaking Benjamin - The diary of Jane (acoustic)

Två band som betytt jättemycket för mig genom tiderna är Blindside och Senses Fail! Det var typ bästa känslan ever att se Blindside live på Peace and Love 07. Jag och Mickan röjde sönder! haha. Vi "moshade" med alla killar, stog och skrek och sjöng! Sen tog jag i hand med Christian Lindskog (sångaren) också! Wuhu!
Nu väntar jag bara på att Senses Fail ska komma till till Sverige och ha en konsert. Då jävlar! Nicco har lovat att hon ska gå med mig och se dom, hihi :) Det är fan ett löfte som ALDRIG får brytas!



Senses Fail


Blindside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0