Morsning!

God morgon, allt bra?
Med mig är det bara bra, förutom att jag har sån jävla mensverk :(

Igår var det kul. Vi var där ända tills det stängde! Hör och häpna, Chrille blev INTE utslängd!
Det var lite tråkigt bara att vakterna verkligen var stenhårda, så Arcus och Taiba kom inte in. Tråkigt. Menmen.. Runt 6 kom vi hem iallafall.

Hahahah, btw, Niccos lillebror, Victor, tipsade oss om ett klipp på youtube igår. Dance Fail , (klicka för att se, det är ett MÅSTE). Jag höll helt seriöst på att avlida. Det är så jävla kul så det är inte sant. Typ det roligaste jag sett, hahaha. Inte nog med att hon ramlar sönder, hon tar med sig allt hon kan i fallet. HAHA


Nu ska jag duscha. Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihhihiihih

2009-03-29 @ 21:04:40
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0