Morsning!

Nu har man sovit ut lite. Vaknade klockan 5imorse. Sebastian åkte ju till alperna idag så vi var tvugna att gå upp jääättetidigt. Visserligen gick vi inte upp klockan 5, men jag kunde inte somna om. haha.

Idag ska jag och mamma åka till Stinsen och Centrum för att kolla lite på kläder. Det blir la mysigt. Vet inte vad jag ska ha på mig ikväll så jag hoppas att jag hittar något nu :)

Ikväll ska vi förmodligen hem till Znappe.. (Eller jag läste i Emelies blogg att hon ska dit. Hon = alla vi, haha!) Men det blir la sköj iallafall hoppas jag. :)

Nu ska jag fixa mig, puss och kram!


Jag och Chrille är söta!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja du är snyggare som fjortis än på den bilden iaf :P

2009-03-08 @ 17:07:23
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0