Min.

Min pojke Sebastian. Tänkte att jag skriver ju inte så mycket om honom här i min blogg, skriver mest om Nissu om jag skriver om någon typ. Han är iallafall typ det bästa som finns. Vi har varit tillsammans sedan den 1 december 2007 så det är lite mer än ett år.  Han är världens goaste. Hans ögonstenar i livet är minsann hans bilar. Speciellt hans Nissan, haha.

Han är en riktig gentleman också, bär alltid mina väskor, öppnar dörrar osv. Han ser alltid till så att jag mår bra. Tillexmpel, Nu när jag har så ont i ryggen som jag har så masserar han mig hela tiden, han hämtar allt jag behöver och vill ha.
Så fort jag har något problem eller liknande så stöttar och hjälper han mig hela vägen igenom det.

Det bästa med min pojke är att han är så kärleksfull och glad som han är, när han ler så ler han verkligen med hela ansiktet och man ser lyckan i ögonen. Vilket smittar av sig och gör mig varm i hela kroppen. Han är min lilla ängel. Något som också är ett stort plus är hans stora kläder som jag lever i om kvällarna och helgerna. hihi.

Jag älskar Dig, Sebastian, något otroligt.

(Bilden är från precis när vi lärde känna varann. Fan vad snygg han är!)

Kommentarer
Postat av: emelie

sara tokbloggar idag :D

2009-03-16 @ 16:39:59
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: emelie

men du finns inte ;D

2009-03-16 @ 19:17:15
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Baski

Vad söt du är älskling ^^ Jag älskar dig med min prinsessa :)

2009-03-16 @ 20:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0