Mätt och belåten.

Nu har jag precis ätit. Mammas pizza :) Mums. Så nu är jag mätt i magen.

Fick lite bilder av Christer från igår också. Var inte så många roliga, men iallafall.. :p Slänger in några stycken för skojs skull då :) hihi

 Kramkalas hos Christer. Chrilles ögon mår asbra!
 Jag och ... (jag är jättebäst på namn). En kille jag mobbat lite på facebook. hihi!
  Snygga tjejer!
 Söta paret!
 Lite töntig kille med cool tjej!

  
  HAHAHAHAHAHHAHAHAH!! 
  taggade ligan!

sist men inte minst!


Jag och slicco skulle göra dagens outfit, haha! Rätt fresch med Empans hårband ändå! haha

Kommentarer
Postat av: Emelie

älskar bilden på mig och Christer, måste han va så ful!?

2009-03-09 @ 16:47:52
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0