jaaaaaaaaaaaa

JAAAAAAA jag är lycklig som få! hihi. Jag ska till Metaltown i sommar.. wiiiie!!! Jag ska få det av min älskling i födelsedagspresent, hihi.. :) Det ska blir skeeetkul alltså.. Nu ska jag få se alla banden jag vill se!! WIIE!!! hihih!!!!!
Sen ska jag försöka slå 2 flugor i en smäll och hälsa på min farbror och hans fru som nu mera bor i Göteborg. Hoppas det går vägen! Göteborg är en underbar stad tycker jag. Det är så mysigt att knalla runt där när det är sommar. Och det är så länge sen jag träffade dom så nu är det bannemig dags! hihi!

Wellwell, that's it for now. Nu ska jag och Christoffer gå och äta lunch. hihi..



Hälsning från Chrille:
ÖööÖööÖöÖöö <--- de är oroliga för shegy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0