Hola!

Mm, vet ni vad jag ska äta idag? Räkor, brieost, baguette, aioli och lite smått och gott. Fyfasen vad gott det ska bli! Förut åt jag och mamma det nästan varje fredag, nu gör vi nästan aldrig det längre! Senast jag åt det var nog hos Christer, då dendär äckliga fisken var med och lekte. Hua mig! 

Chrille förresten, (helt randomly), Jag har fått ett ärr på min rygg från när du puttade mig och Nissu i busken utanför riddarkällarn. Smisk ska du ha!

Juste förresten, det är ju Let's Dance ikväll, haha. Vem tror ni åker? Jag tror att det blir Magnus eller Laila faktiskt. Det känns som det. Men, medtanke på att Elisabeth "vann" över Niclas Wahlgren så kan liks vadsom helst hända i det programmet. Ska bli spännande att se iallafall! :)

Nu är det tv. Wipeout repris för er som precis som jag missade i söndags ^^

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0