Hihi

Nu är jag hemma från Christer. Vi var på Mcdonalds och åt lite innan vi gick hem också. hihi,
Kändes asskönt att få prata lite med Nissu också. Hon har även skaffat en blogg vilket jag får veta typ sist (som vanligt) som heter nicolinabaute.blogg.se! Den tänker jag läsa iallafall, Tänker ni ?

Iallafall har vi varit hos Christer ivkäll, det var kuligt. hihi. Drack lite vin osv med kära vänner.



Imorgon kommer min pöjk hem. Blir mysigt att träffa honom efter en vecka. hoho..

Det bäsa med en bärbar dator är att man kan ha med den överallt och sitta och skriva. Det är skönt. Just nu är jag inne på toaletten och skriver, fiffigt va?

shit, det totg mig typ en halvtimme att skriva dethär. Nu orkar jag nnte mer. hihi Godnatt pusspuss

Kommentarer
Postat av: nissu

uuusch sitter du och skiter samtidigt som du bloggar? :O



Iofs var du den adnra som fick veta om min blogg och fler vet inte ^^

2009-03-14 @ 14:22:23
Postat av: Baski

Du är bra fin älskling :)

2009-03-16 @ 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0