Hallo!

Sorry för att jag uppdaterar så dåligt nu för tiden. Har inte så mycket att skriva bara. Sen har jag ju ingen kameramobil heller så några bilder blir det inte än på ett tag. höhö. Wellwell..

Igår var jag och Sebastian på bio. Vi såg Valkyria. Jag kan faktiskt inte säga om den var bra eller dålig, haha.. Jag sov mesta tiden.. oops... Aja, så kan det gå ibland. Sebastian slumrade också till en liten stund ;)

Idag har jag inte gjort så mycket. Köpt lite smink.. Känns lite jobbigt att behöva fylla en ny necessär nu.. Men jag jobbar på det ;)

Imorgon är det skola också. Tusan! Aja, det är inte så långt kvar nu.

Nu blir det till att kolla på Beck! Höres kära ni! Puss

Kommentarer
Postat av: Baski

Notera att du var den trötta @ bion ;)

2009-03-02 @ 19:34:17
URL: http://noterbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0