Hallo!

Nu sitter jag och sebastian i hans säng ock kollar på family guy. Vi båda sitter med varsin bärbar dator och skiter fullständigt i varandra, haha. Romantiskt va? :)
Annars idag har jag inte gjort för mycket. Kollat på Igor och sovit typ.

Imorgon blir det till att gå till praktiken. Jag pallar inte ligga hemma.. Fast jag har fortfarande ont. Jag fattar inte vad felet är alltså.. fiffan.

Bestämde mig förövrigt förr att INTE gå på skivan på torsdag. Jag orkar inte. Men ja, det kommer fler skivor så det är lugnt. höh...

Undra vad som händer ihelgen? På lördag ska jag och sebastian åka till hans land för att hämta hans bil iallafall.. Annars har jag ingen aning..?

Well, nu blir det dusch, sen sova.
Kixie, såg att du inte får tag på mig, jag hör av mig till dig imorgon :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Baski

Jag försökte iaf vara romantisk!

Min bil = <3

2009-03-31 @ 21:02:12
Postat av: Christer

hehe.. känner igen de där me varsin laptop :)

2009-03-31 @ 21:43:03
URL: http://mypulpfiction.blogg.se/
Postat av: krissan

bra sarsie! jag hoppas det, det är viktigt din fitti :)!

2009-03-31 @ 22:40:35
URL: http://krissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0