Hallåhallå!

Nu har Nicolina, Christoffer, Robin och Oscar gått hem. Kvar är bara jag och Sebastian. :) Vi hängde hos mig ikväll, kollade lite let's dance osv. Jag tycker det var helrätt att Magnus vann. Självklart var Laila också värd att vinna, men medtanke på Magnus kropp, kondition osv så tycker jag att han har utvecklats mest. Jagmenar, det kan ju inte vara världens lättaste grej att svänga runt med kroppen när man väger 150pannor och inte har NÅGON SOM HELST kondition.

Snart ska jag och baby beställa tågbiljetter till göteborg, wiie :)

Imorgon på dagen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra? Ta det lugnt förmodligen, och tagga inför kvällen hihi. Då är det ju skivan somsagt. Blir kuligt. :)

Jaja, nu hade jag inte så mycket mer att säga. Puss och kram skumbanani!


Kommentarer
Postat av: Baski

Godnatt! ^^

2009-03-28 @ 00:25:45
URL: http://noterbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0