Hallå där!

Nu sitter jag hemma i soffan. Det är skönt. Idag var det helt ok på praktiken. Gjorde ungefär samma saker som igår. Skönt för Chrille, han fick göra lite andra saker idag.
Till lunch idag åt jag en jättegod caesarsallad. Mumma :) hihi.

Efter praktiken var jag och pappa iväg och handlade en sånhär, Crosstrainer. Hihi. Nu ska vi träna hemma minsann.



Aja, något annat nytt som hänt på senaste?
Läste nyss lite på Aftonbladet.se om Tim Kretschmer, fan vad hemskt alltså. Jag förstår mig inte på personer som mördar. Jag skulle aldrig kunna mörda någon. Bara själva grejen att gå in i skolan man engång gått i och skjuta ihjäl så många man kan.. ush och fyfan.
Hela artikeln kan du läsa här.

Aja, Nu ska jag gå och duscha tror jag. Höres och synes. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

klart du ska me!

2009-03-11 @ 20:13:15
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Emelie

snygg maskin

2009-03-11 @ 22:09:28
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0