Godmorgon!

Idag mår jag bättre i ryggen, yeey. Efter att Sebastian masserat mig så knäckte han mig rygg (som bara den!!) och nu känns den faktiskt bättre!
Men jag är iallafall hemma från praktiken idag. Kändes imorse som att det är nog bättre om jag är hemma och vilar en dag till så att den kanske blir bra imorgon, än att jag går till praktiken, överanstränger ryggen eller något och så blir den bara sämre.

Hah, så en dag till i sängen får jag stå ut med. blöö. Har inte någon nå tips om vad man kan göra när man bara får ligga still?

Jag ska nog passa på och kolla på Igor, björn bröder och hot rod medans Sebastian inte är hemma. Han gillar inte dom filmerna så värst mycket så.. :)

Aja, Pussinull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0