Godmorgon!

Morsning allesammans! 
Idag är det lördag. Så jävla skönt att vara ledig. 
Idag ska jag nog inte göra så mycket. Hade ju tänkt att träna men när jag vaknade imorse hade jag så jävla ont i halsen (och i huvudet......) så jag vet inte riktigt om det blir så. Får nog bli imorgon tror jag. 
Runt 3 eller när det nu var kommer Sebbe hem. wiie.. Så då åker jag förmodligen hem till honom. 

hahahahah, jag och Nicco bytte bakgrundsbild på Empans dator igår.. Självklart till en bild på Garrett Hedlund! hahaha.. .


Aja, nu ska jag kirra naglarna tror jag ^^ pussochkram

Kommentarer
Postat av: baski

Fy fitta vad Hedlund är snyyyyyyyyyyyyyyyygg

2009-03-16 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0