Godkväll

haha, nu sitter jag i sängen med borstade tänder och borttaget smink. Ska snart stänga av datan och lägga mig ner för att försöka sova. Klockan är liks 20 i 9, idag ska jag inte gå över tiden! haha!

Jag tränade på vår nya maskin idag också. Jävlar vad mycket bättre den var än dom på gymmet! ca 20min sprang (?) jag på dendär saken. Det var skönt eftersom jag inte gymmat på en vecka :)

Imorgon ska jag träffa min nissu, fast det har jag redan berättat tror jag? hihi :) Det blir la kul!

Haha, har ni sett reklamen för det nya programmet "Ballar av stål" ? ASKUL! Shit vad jag längtar tills måndag nu! Det börjar då, klockan 5 i 10 på 5an.
På söndag är det Wipeout och Sanningens ögonblick. yeey. Tvdagar!!!

Nu sa Nissu att hon kommer in på datan om typ 10min. Då ska jag minsann vara vaken ett tag till så jag får prata lite med frökenfräken :)



Aja, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: nissu

"Då ska jag minsann vara vaken ett tag till så jag får prata lite med frökenfräken" YEAH RIGHT!!

2009-03-12 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0