Goddagens!

Nu sitter jag på praktiken. Typ alla har gått på lunch förutom jag och Chrille. Ingen utav oss är särskilt hungrig så vi tar sen lunch idag.
Just nu sitter jag och skriver om barnkalas, haha. kulkul :)

Aja, jag har nog inte så mycket mer att skriva. Imorgon är det äntligen fredag. Då ska jag träffa lilla slicco. Känns askonstigt att inte träffa henne varje dag längre.. Och så kommer det vara i 11 veckor liks!! :o aja, ahah.. Vi ses ju på helgerna iallafall. (vilket är ett måste, annars kommer hjärnan bli överfull med saker jag bara MÅSTE berätta för henne, haha)

Vi höres när jag kommer hem. PussochKram

Kommentarer
Postat av: el nissu

haha söt du är! ^^

haha lätt att vi måste ses på helgerna :O

2009-03-12 @ 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0