Marilyn Manson

Jag håller ju somsagt på och läser Marilyn Mansons självbiografi - Den långa vägen ut ur helvetet. Jag måste verkligen rekomendera den. Man kanske inte ska göra det innan man läst klart boken, men det skiter jag i. Jag tycker jag läst tillräckligt långt för att kunna rekomendera den!

Om man inte vet så mycket om honom så blir man chockad över hur smart han egentligen är. Tex att innan han blev den han är idag så skrev han dikter, poesi och jobbade med att skriva artiklar i tidningar. 
Som ung ville han bli rullskridskoproffs. (haha)
Nej men det jag blir mest fascinerad över är att han tänker på så annorlunda sätt än vad man själv gör, Tillexempel:

"Även om jag hade råd att köpa precis vad jag ville i affären stal jag ändå det som behövdes. Jag kände ett behov av att visa mig överlägsen de dryga skitstövlarna som jobbade där. Förövrigt har min åsikt alltid varit att det borde vara dödsstraff för snatteri. Det är nämligen så lätt att snatta att den som är dum nog att åka fast förtjänar att dö."

Aja, det var väl inte så mycket mer. Ni får läsa boken själva.
Ps, för er ovetandes, han har inte opererat bort revben för att kunna suga av sig själv. Som jag trodde alltså. Halleluja Ds.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahgah har inte chrille åkt fast? :d:d

2009-07-05 @ 09:34:58
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0