Godmorgon.

13.57 visade klockan idag när jag vaknade till liv imorse. Vilket betyder att jag sovit mellan 13-14 timmar. Jaja, skönt var det iallafall, och jag ska ju faktiskt jobba inatt så jag behöver ju sova på dagen.

Igår kom Sebastian hem från Arvika, äntligen kan man tycka. Vi var på bio igårkväll. Vi såg ice age 3, den var jättebra och jag måste säga att den höll måttet som de andra ice age filmerna.

När Sebastian slutat jobba idag ska vi åka till Centrum. Malin (Sebastians lillesyster) fyller år imorgon så vi måste ju köpa någon present till henne. Ingen aning om vad dock.

Nej vet ni! Så som i himmelen är på 1an just nu så Tjingeling nacksving!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0