Slappt.

Jag har verkligen slappat hela dagen. Inte ett skit har jag gjort. (förutom hjälpt mamma lite)
Det har faktiskt varit väldigt skönt. Men man har inte så mycket att skriva om dagar som denna.
Snart blir det träning iallafall. Nicco följer inte med idag så det blir bara jag och sebban. Undra om man skulle sola lite också kanske?

Jag har fått munsår. Ush. Det är sånt munsår som jag brukar få innan jag blir sjuk. Hoppas jag klarar mig ifrån det denna gång. Var ju sjuk nästan hela förra veckan.

Jag har tänkt på en sak. Det går nästan ingenting bra på tv längre om dagarna. Det är sjukt tråkigt! Det är bara massa talk-shows och Tv-shop fram till typ.. 3? BORING

Aja.. Vi hörs väl senare eller så! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0