Rubrik?

Jag har lite tråkigt. Sitter och väntar på att Sebastian ska komma hem från sin träning, så jag tänkte att jag gör en liten lista som jag snott utav Kixi 

Humör:
Glad! Alltid glad!
Gjort: Varit ute på promenad med Pappa
Planer: Gå och lägga mig
Ser på: Dataskärmen, mobilen.
Lyssnar på: Bloodhound Gang - Foxtrot Uniform Charlie Kilo
Läser: Dethär.
Dricker: Ingenting, drack nyss loka.
Äter: Ingenting. Är lite sugen på min Ben & Jerrys som ligger i frysen hos Sebastian. (Suck)
Kläder: Linne och mjukisbyxor.
Bästa: Att jag ska få sova snart!
Sämsta: Att jag mår lite illa.
Önskar mig: Studenten, NU!

Sådär då! Då var det klart, och roligare fick jag inte för det! haha.
Undra om jag ska sjunga lite extra på "She hates me med Puddle of mudd" när Sebastian kommer hem, endast för att han hatar den låten! Muhah. Man måste ju få bråka lite?

Tänkte att jag bjuder till med 3 bilder. En ifrån sommras, en från 07 tror jag? och en från...06?
 

Jag har ju faktiskt haft lite coola frisyrer genom åren. Får väl slänga upp lite fler bilder på hur mitt hår sett ut genom tiderna någongång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det är mig du menar så har du länkat mig fel... :( buhu

2009-01-27 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0