Idag.

Idag är ingen bra dag. Jag är arg och irriterad! Bläbläblä!
Jag vill bara att denhär dagen ska ta slut!

Anyway, Idag vaknade jag med en otrolig huvudvärk, Hurra! Kan det inte gå över snart så jag slipper dethär eländet?
Just nu sitter jag och äter frukost, Yoghurt med nå fullkornsflingor . Har legat i sängen och varit hungrig jättelänge, men inte orkat gå upp.

Snart ska jag åka till skolan iallafall. Måste jobba med Grafen. Vi har lite kvar att göra och det ska vara klart imorgon.
Har jag berättat om vad vi håller på med förresten?
Vi ska iallafall hitta på en ny energidryck som är hälsosam samtidigt som den ger energri! Jag, Chrille, Nicco och Yvonne är i samma grupp. Det går faktiskt jättebra för oss! Jag är jättenöjd med vad vi har kommit fram till! Får nog slänga upp bild på våra energidrycker senare!


Slänger upp en bild från i somras då Nicco fyllde 18. Det var en kul kväll minsann!


Wellwell, vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0