Godkväll!

Vägen hem idag från skolan gick inte som man tänkt sig direkt. Vi fick sluta lite tidigare från Graflektionen, vilket gjorde att vi skulle hinna med 5 över 4 tåget. När vi kommer fram till Sollentuna station så är tågen försenade pga olyckshändelse, någon som vet vad som hade hänt? Iallafall fick vi åka buss hela vägen hem vilket tog ca 1½ timme!

Nu har jag ätit en jättegod middag som pappa lagat. Vi har ju börjat med GI nu och än så länge ser det bra ut! Vi provar nya rätter nästan varje dag!

Snart ska vi ta oss en rask promenad också! Det är så skönt att komma ut i den friska luften och bara knalla runt (speciellt om man har någon att gå med). Tycker inte ni? Synd bara att jag har glömt att ladda ipoden. Det är ganska skönt med lite "bakgrundsmusik" när man går.

Tänkte tipsa om lite bra musik såhär på kvällskvisten också!
  • Coldplay - Viva la vida (Jag vet att jag är lite efter och att det var allas favoritlåt för ett tag sen. Men ändå!)
  • The Killers - Human
  • Bloodhound Gang - Foxtrot uniform Charlie Kilo

Dags för promenad! Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

någon kvinna som hade hoppat eller ramlat på spåret i årstaberg! ;) står på aftonbladet snutti! haha

2009-01-27 @ 21:50:09
Postat av: baski

The Killers = pung.. :)

2009-01-27 @ 23:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0