Godkväll!

Nu sitter jag här vid min kära dator och dricker Té. Det är skönt. Jag har precis pluggat klart också. Ska nog snart ta mig en dusch!
Jag har kommit fram till en sak. Té är så sjukt underskattat! Det handlar alltid om Kaffe, Cappucino, Latte och what-so-ever. Té är så otroligt mycket godare! (Och skolans varma chocklad med grädde, mums!)

Undra om jag ska fixa naglarna kanske? Nja, klockan är redan kvart i 10, det tar minst 45min och jag ville ju gå och lägga mig tidigt idag! Det är sjukt egentligen hur mycket pengar jag lägger ner på lösnaglar och diverse tillbehör. Undra varför det har kommit och blivit en så viktig grej för mig? Iofs tycker jag ju att det är skitskoj att fixa med naglar och göra sig fin.
Mamma och Sebastian tycker att jag borde öppna en egen nagelsalong. Vad tror ni om det? Måste nog träna lite mer innan dock! haha. Men det är klart att det skulle ju vara en kul grej!

Åh, imorgon är det ÄNTLIGEN fredag. Jag har längtat hela veckan! MEN. Jag har ingenting att ha på mig! Åh, nu börjas dethär igen. Synd att man inte heter blondinbella ibland som kan springa och lägga ner tusenlappar på klänningar, sen använda dom engång utan att få dåligt samvete!

Wellwell, nu blev det väldigt mycket text här! Sov så gott allesammans! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag kan bli din första stammis, du får en hunka eller nått? :)

2009-01-30 @ 08:10:41
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Baski

Go for it med en nagelsalong! :)

2009-02-01 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0