utmaning!

Mizzan utmanade mig!


Regler:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Meddela dem så de vet att de har en utmaning att hämta.

Utmaningen:
- Jag är rädd för typ allt. Fåglar, spindlar, mörker, höjder.. you name it liks..
- Jag är envis!
- Älskar barnfilmer
- Jag får chokladmousse-attacker ibland och bara MÅSTE HA!
- Jag äter inte kött!
- Jag älskar smink/att sminka mig
- Jag blir väldigt lätt uttråkad

Utmanade
:
HEHE, JAG KAN TYP EN BLOGG I VÄRLDEN!
EMLAN
CHRISSY
de andra fem kan ju vara valfria, haha

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ja glömde (a)

2009-02-19 @ 21:15:17
URL: http://emeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0