Torsdag

Igår skrev jag ingenting, haha. Kuljul. Tänkte berätta lite om hur min dag såg ut igår. :)

Jag var ju ledig, så jag sov ut ett tag. Det var skönt. Sen runt halv 4 åkte jag hem till Christoffer (McKey) för att ha möte angående Grafen. Efter det åkte vi till Rimi och handlade mat, räkor, aioli, baguetter, brieost, kex och paprika. Sen gick vi hem till Christer för att äta. När vi öppnade den ena påsen med räkor och hällde ut i en skål låg det en FISK där i. USH!? haha. Det var skitäckligt, den luktade bajs. Emlan försökte få Christers katt till att äta den. Stackars katten. Sagga heter den förövrigt. (haha). Vi kollade på Topmodel finalen också. Min och Christoffers favorit vann. MCKEY!!! Efter det var vi också modeller, vi var McKey! (haha)
Kvällen slutade med att Emelie hatade Christer (för ovanlighetens skull ;))

The real McKey

Just nu sitter jag (McKey) i skolan med Christoffer (McKey) och skriver en artikel angående Saco Mässan. Det går faktiskt väldigt bra. Vi är så gott som klara!
Efter skolan tänkte jag åka till centrum för att se om jag kan hitta något litet till Sebastian, det är ju faktiskt alla hjärtansdag på lördag :)

Christoffer (McKey) gästbloggar
Hej, jag heter McKey 2, tråkigt nog är Sasse nummer 1.. Det var nog allt för idag, Tare sju.


Från vänster: Sassu, Chrissu och Nissu
(made by OSS)

Kommentarer
Postat av: nissu

haha oh yeah! (H)

2009-02-12 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0