Tjabatjena

Ursäktar för bad update. Men jag har somsagt haft lite annat att stå i. Wellwell, nu orkar jag inte se bakåt mer. Denna kryssning var crap men det går inte att ändra på nu. Det ända jag vet är att jag tänker inte ge mig! Nog pratat om det.

Annars idag då? Jag har inte gjort ett skit typ. Kirrat nytt mobilnummer ^^. Sen ikväll kollade jag, sebbe och pappa på Underworld Evolution. Jag tycker filmen var bra. Jag såg Underworld när den var precis ny, men missade att se 2an när den kom ut, så det tog jag igen nu! :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ev köpa lite nytt smink, typ det som verkligen behövs. ^^

Aja, nu orkar jag inte skriva något. Puss på världen, shu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0