Söndag.

Jag gillar inte söndagar. De gör en bara deprimerad eftersom man vet att man måste gå upp tidigt nästa dag. Jaja.

Idag har jag varit med Sebastian, Mamma och Pappa och kollat lite på ikea, mio och mediamarkt. Det var helt ok! Känns mycket bättre än att bara ligga hemma och slöa bort hela dagen iallafall! :) Och ÄNTLIGEN fick jag min älskade Wall-E film, hihi! Det blir till att kolla på den till maten!

Förövrigt, Ikea är så satans värt! Efter vi hade handlat så ville alla ha korv osv så vi köpte 6 korvar, 2 pazzaslize och en läsk, vad blev det och kosta? Jo! Hela 49kr! haha! Ikeas mat <3

Hihi, När vi var inne på Mio satt jag på en klisterlapp på Sebastians rumpa som han gick runt med omedvetet, höhö..



Undra om jag ska orka fixa naglarna idag då? Hmh.. Får väl se..

Åh, idag ska vi äta jättegod mat! Kycklingfilé med nå fetaost och så sallad till. MUMS!

Jaja, höres då! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: emelie

darin r ju känd fortfarande? Johan vann ju inte :D

2009-02-01 @ 17:42:37
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0