Söndag

Hallåhallå!
Idag är det söndag = ta-det-lugnt-dag, skönt.

Igår började jag, Nicco, Chrille, Sebbe, Robin och Steffie dricka lite hemma hos mig, sen blev alla taggade så vi drog till Christer, det var trevligt. :) Mycket "fuck the dealer" blev det. haha.

Idag har det varit lugnt och skönt framför tvn, ska börja göra mig klar snart för att åka till min faster och käka middag och lite sånt. Sen blir det hem och sova, haha.

Imorgon och på onsdag är jag förövrigt ledig från skolan. NICE! Och på tisdag är det måndagsschema = Kolla på film första 2 timmarna på Religionlektionen. :)

Nu har jag inget mer att säga, höhö. Höres då! :)


Kommentarer
Postat av: Christer

sorry ;) nu e du länkad. du kan va hori! ;)

2009-02-08 @ 15:43:04
URL: http://mypulpfiction.blogg.se/
Postat av: Emelie

du kan va en fjollaaaa jag hakar nog på kryssningen trots allt :)

2009-02-09 @ 09:54:05
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0