saknad..

Vet ni vad?
Jag satt nyss och tänkte på hur mycket alla förändras under tidens gång.. Det fick mig fan nästan till att börja gåta. Jag saknar den gamla tiden som FAN. Och när jag säger "den gamla tiden" menar jag när det var Jag, Nicolina och Christoffer mot världen.
Det var inget jobb som tog upp tiden, inga pojkvänner, inga andra, inget alls.. (jag menar inte att jag inte är glad över att jag har Sebastian, för det är jag) Men det var vi tre varenda dag. Det är verkligen som man säger;
"man inser inte vad man har förrens man har förlorat det"
Okejt.. Det kanske låter lite väl dramatiskt, vi är ju fortf vänner liks. Men just den tiden då det alltid var vi kommer vi ju aldrig få tillbaka.

Jagmenar, mario VARJE dag efter skolan. hur värd var inte den tiden liks?



puss på oss tre och gammeltiden.

Kommentarer
Postat av: hemlis beundrare. Börjar på C och slutar på hrissu..

det är vi tre mot världen <3

2009-02-17 @ 12:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0