Onsdag

Godmorgon kära ni! Allt bra?
Jag har sovmorgon idag så det är skönt. 10.25 börjar jag.
Nu sitter jag och äter frukost! Knäckebröd med äggröra och KAVIAR! Haha, det är så otippat att jag äter kaviar egentligen. Jag älskade det när jag var liten, sen började jag hata det! Och det har jag gjort fram tills nu, haha!

Jag har bara två lektioner idag. Det är nice att sluta tidigt. Efter skolan blir det gym. Efter det ska jag hem till Sebastian och äta middag (får ingen middag hemma idag, mamma ska tydligen iväg med jobbet). Men det går så bra så ändå, brukar få god mat hos Sebastian :) hihi.

Juste, jag fixade äntligen naglarna igår innan jag gick och la mig. Så nu kan jag må bra igen! haha!

Nu måste jag börja klä på mig och fixa mig, ska möta nicco vid bussen som går halv 10!

Hörs senare! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0