Morsning

Godmorgon!
Egentligen borde inte jag vara vaken nu. Får jobba hemma på religionen så jag börjar kl 12.40 istället för 8.20. Ganska skönt va? höhö.. Fast det gör ju egentligen ingen skillnad eftersom jag har varit vaken sen kvart över 7 ungefär.. Sebastian skulle upp och jobba så då vaknade jag också.. Nu kan jag inte somna om, har så grymt ont i halsen, min näsa är överfull och jag har ögoninflammation. Jag gillar livet just nu :)

Eftersom jag inte kan sova tänkte jag iallafall lägga mig i sängen och kolla på en film som heter Igor.. Den ska enligt min brorsa vara jättekul.. Jag och Sebastian började kolla på den igårkväll, men vi båda somnade, höhö..

Annars idag då? Jag vet inte riktigt vad som händer faktiskt? Ska nog inte göra något som är ansträngande iallafall.. Fan, jag vill bli frisk NU!

Jaja, nu har jag inget mer att säga.. Puss

Favoriten! höhö

Kommentarer
Postat av: hemlis beundrare. Börjar på C och slutar på hrissu..

åh, wallie

2009-02-17 @ 12:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0