Morsning, gäsp.

Sjuk är jag, men inte ligger jag och sover bort hela dagarna för det, åh nej! Faktum är att klockan 06:15 var jag uppe idag för att dricka té och äta frukost.
Jag är riktigt pain-in-the-ass när det gäller frukost alltså.. Speciellt om jag ska äta ost! jag HATAR ostkanter mest i hela världen! Jag klarar liks inte av det!! Vilket resluterar i att jag alltid hyvlar bort halva osten innan jag kan äta, (noterbart att så gör jag endast hemma hos mig, hos andra försöker jag isåfall undvika att äta ost, eller så drar jag bort kanterna från mina egna ostskivor).. Jaja, nog om mig och mina ostfobier!


(osten imorse)


Idag ska jag inte göra så mycket, ligga i sängen och ta det lugnt typ. Lite senare ska jag till skolan iallafall. Måste gå på Graflektionen och fixa klart med lite grejer.

Nu börjar ögonlocken sjunka ihop.. Fan att jag har dendär artikeln om informationsflödet att skriva.. ZzzZzZzz....

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0