Kväll

Hallåhallå!
Idag har jag varit i skolan. Hade bara en lektion, den andra fick vi gå ifrån. Sen satt jag och Frida och spelade Escape the room games medans vi väntade på Nicco, haha. Det finns jätteroliga såna, och jag och Frittan är bäst på dom ;)
En kul spelsida med sådana spela är denhär

Annars idag har det inte hänt så mycket. Tränade med Nicco efter skolan sen åkte jag hem till Sebastian och åt middag. Mer än så har vi typ inte gjort. Vi åkte hem till mig en snabbis för att hämta lite kläder osv tills imorgon. Nu har vi precis bäddat rent sängen och ska snart sova.

Haha förresten, ni som har windows, har ni provat dendär rösten som man kan skriva in vad den ska säga? Det är skitkul! haha. Gå in på kontrollpanelen, sen tal och sen kan man skriva där vad den ska säga. Det är roligast om man har "Microsoft Sam". Prova skriva "Bafta tuttar" hahaha! (humor)

Jaja, nu ska vi sova. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0