Home sweet home..

Jag är helt slut i hela kroppen. Det är minst sagt ansträngande att gå i skolan, sen åka hem till pappa och städa och bära upp grejer till mamma.. phew.. Jag har värsta klumpen i halsen känns det som.. ush :(

Jag satt och kollade igenom en persons (noname) bilder nyss och jag fattar verkligen inte hur man kan vilja lägga upp bilder på sig själv när man visar halva brösten? eller när man trycker upp brösten så att dom ska se större ut? Vad är meningen med det hela? kan någon förklara det för mig för jag fattar inte?
Är det uppmärksamheten man är ute efter? Vill man ha bekräftelse?
Jagmenar.. Åh vilken bekräftelse man får när en snuskig gubbe skriver tex "snygga bröst".. Det betyder ju inte att den som skriver det är intresserad av dig som person, utan endast av brösten.. fyfan!

 Jaja.. skitsamma. Det är inte mitt liv så varför ska jag bry mig egentligen?

Nu ska jag hem till Sebastian och äta middag, mums! höres sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte alls någon snuskig gubbe :/

2009-02-17 @ 19:18:15
Postat av: Emelie

jag vill visa dig mina bröst

2009-02-17 @ 20:17:34
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0