Hemma igen!

Nu har jag precis kommit hem. Har varit och fikat med lite folk. det var lite "födelsedags-fika" för Frida :)
Jag åt en kräft och räksallad som var jättegod! mumsfillibabba!
Sen kollade vi på skor åt Nicolina i Sollentuna Centrum. Efter det åkte vi till Väsby centrum och kollade lite mera. Dom har fått in jättemycket fina vårkläder. Så den som har pengar kan ju shoppa, haha!

Nu sitter jag hemma och väntar på att Sebastian ska komma.. Jag vill bada, haha :)

Ikväll då? Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Bara vara hemma tror jag.. Måste faktiskt friskna till nu. Jag ska ju åka in till butiken där jag sökt jobb någongång denhär veckan eller nästa, och det känns inte som att jag vill sitta där och hosta och snora när jag pratar med tjejen. höhö..

Wellwell, hörs senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0