Hejsan hoppsan

HallåHallå!
Allt bra en tisdagskväll som denna?
Med mig är det bara bra. Lite huvudvärk dock, och så är jag ganska trött också. Blir nog sängen snart. Sen har jag mensverk också så jag har precis ätit lite chokladmousse för att jag tyckte så synd om mig, haha.
Det är helt sjukt förresten. Jag har varit sugen på chokladmousse i flera månader nu, iblad mer, ibland mindre. Hur är det möjligt? haha

Å juste, vet ni? Jag har MVG i grafisk kommunikation. wiie! Grattis till mig!

Efter skolan åkte jag hem och badade någon timme, det var jätteskönt! Sen åt jag middag och skrev projektrapporten som nu äntligen är klar. Det tog inte så lång tid egentligen, men mycket att skriva!

Imorgon har jag bara 2 lektioner, skönt :) Sen ska jag och Nicco träna lite.

Jag måste tipsa om lite musik nu också innan jag går och lägger mig känner jag, såhär ser min spelningslista ut ikväll:
The white stripes - Jolene (live under blackpool lights)
Sum 41 - We're all to blame
Story of the year - Wake up
Slipknot - Snuff
Finger eleven - Paralyzer
Staind - Belive
Axel Rudi Pell - Forever angel
Axel Rudi Pell - Don't say goodbye
The offsprings - Why don't you get a job
Eva Cassidy - Fields of Gold

Och ja, jag vet att typ all musik är gammal. Men den är inte dålig för det :)

Sen måste jag tipsa om en speciell låt som är ny för mig och faktiskt jättebra! Ni som vanligtvis gillar tex RnB osv kanske inte tycker att den är så bra. Klicka här

Nattinatti hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Baski

Emmure = bra grejer :)

2009-02-06 @ 10:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0