Hehe

Jag har tråkigt.. Hittade en lista som jag tänker göra! :)

AVSLUTA MENINGEN :
Jag har insett att min senaste kyss var för någon timme sedan.
Jag lyssnar på sponsored by destiny - Slagsmålsklubben
Jag pratar inte alls just nu
Jag älskar/tycker om ledighet!
Min bästa vän(ner) är knäppa i sina huvuden c:
Min första riktiga kyss minns jag ej
Ibland brukar jag träna på att slicka mig själv på armbågen
Jag avskyr när folk frågar
"Gick det bra?" när man typ ramlat och brutit nacken.
Kärlek är ibland bättre, ibland sämre.
Någonstans, tänker någon på någonannan!
Jag kommer alltid att vara bra bättre Sara ;)
Jag är hemligt förälskad i Niccos mami :)
Sist jag grät var inte kul.
Min mobiltelefon är söt när han fungerar som han ska :)
När jag vaknar på morgonen är jag väldigt trött.
Innan jag går och lägger mig tittar jag lite på tv
Just nu tänker jag på att jag är ledig imorgon
Bebisar är fula när dom är nyfödda, men söta efter några dagar.
Idag ska jag sova?
Ikväll ska jag sova?
Imorgon kommer jag gå på Teater
Jag vill verkligen ha sommar/åka utomlands.

Vet inte riktigt vad jag fick ut av detdär? wellwell, puss.

Kommentarer
Postat av: nisso(uu)

jag visste väl att det var nåt speciellt mellan dig och min mami! :O

2009-02-11 @ 00:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0