Framtidsplaner?

Nu är jag hemma från skolan. Det är skönt. På vägen hem pratade jag och Jenny om framtidsdrömmar och livet efter studenten. Vad ska man göra egentligen? Plugga vidare på engång är inte ens ett alternativ. Det orkar jag inte och jag vet inte ens vad jag vill plugga till? Bara för att jag går media nu behöver jag ju inte vilja bli någonting inom media. Fast det skulle ju vara kul att bli någonting inom Grafisk Design eller liknande.

Men ja, som sagt. Jag har absolut ingen aning om vad jag kommer göra efter studenten. Man hör ju om folk som har sina framtida mål och drömmar, vissa har ju sina drömmar sen barnsben, och det är ju självklart bra för dom om dom nu fortfarande vill samma sak.
Min dröm när jag var liten (och då snackar vi liten) var att bli Delfinskötare! haha, vad säger ni om det? Lite smågulligt kanske, men jag skulle inte kunna se mig själv som en sådan nu. haha.

Jag och Sebastian kom förövrigt på att vi ska åka och gymma lite senare. Det är så mycket folk på gymmet runt 5-6 tiden och det är så tråkigt att stå och vänta vid varje maskin. Sen har ju Mallanballan match också, kanske ska kolla på den?


Här är jag som liten och stor. Ser ni någon likhet? höhö

Jaja, vi höres senare! :)

Kommentarer
Postat av: Toby

Tjorven, hahaha ;)

2009-02-02 @ 18:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0