Hallo!

Hejhoppsan! Allt bra?
Jag mår så bra så, dock har jag fortfarande ont i halsen. Men jag är på strålande humör och är precis nyduschad så jag känner mig så ren och fin så! :)
Det snyggaste med att precis ha duschat är denhär "turbanen" man gör uppe på huvudet för att inte håret ska blöta ner allt som finns i hela världen.

Ikväll ska jag hem till Malin. Det är lite middag där och sen ska vi väl ut eller något. Det blir skojsigt. Undra bara vad man ska ha på sig? Hmh..

Idag när jag kom hem från skolan fixade jag lite med Sebastians alla hjärtansdag present, hihi.. Fast det är en hemlis vad det är. Han läser ju min blogg så jag vill ju inte avslöja något :)
Vad ska ni göra på alla hjärtansdag?

Jaja, nu måste jag börja fixa mig.. GAAH!!!

PussochKram.

Kommentarer
Postat av: Baski

Tur att någon mår bra iaf :)

1minute to selfdestruction

2009-02-13 @ 22:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0