Hallå idag.

Hejhopp. Idag har jag minsann inte skrivit någonting alls. Har inte haft tid helt enkelt :)

Blev ju utmanad av Empan förut så jag tänkte göra den nu!

1. Gå in i mappen mina bilder
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Hah, åh. Denna bild väcker så mycket minnen. Peace and Love 07!!! Dethär är precis när Nicco och Maria har sparkat omkull våra grannars tält och sen fått dåligt samvete så nu (på bilden) ställer dom upp det igen ^^
Jag kan verkligen säga hur mycket som helst om p&l -07 <3
leva äckligt, vakna och ha ont i hela kroppen, vara helt nerklottrad med bara skit, crashdïet, bajsmännen, sno stolar med nicco, flaffa ut mickans langos marken, dansa kycklingdansen, lämna johan för att springa efter "snygga" killar, nakenfesten, "vad vare jag säger?!", grinpojken albin, "snälla, ta honom bara", kycklingparaden, klättra över staketet och l i brallan, örebrolezbian, springa med nicco till blindside, "HOPPA HOPPA HOPPA", "det luktar mat om din röv", grannarnas tält, lilla alfadji osvosvosv..

Jag utmanar alla som vill bli utmanade? (emlan utmanade ju alla jag vet liks, haha ^^)

Kommentarer
Postat av: nisso

hahahha ÅÅÅHH! "vad vare jag säger?" HAHA!!!

hierta på det där året! =)

2009-02-11 @ 00:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0