Dagen kan börja!

Varför är man uppe såhär tidigt när man är ledig? Jo, det ska jag förklara för er! För att man vaknar av att man inte kan andas och man har bara ett öga att se med. Det är livet det!
Någon förbättring angående all min sjuka idag då? Nej, det skulle jag inte vilja påstå. Eller, ögoninflammationen känns liiite bättre. Men annars är allt som det var tidigare.

Jag tänkte skriva ett inlägg igår innan jag gick och la mig, men det krånglade så mycket med internet och blogg.se så jag orkade inte.

Iallafall, igårkväll hände det IGEN! jag fick ett sånt otroligt sug efter chokladmousse så det inte var sant! haha.. Typ så fort jag tänkte på det så vattnades det i munnen.. Hur är detta möjligt egentligen? Varför blir det så?
Anyway, Sebbe var också sugen på något så vi drog ner till ica och jag fick min älskade chokladmousse (hjärtahjärta)haha.
Sen när vi kom hem började vi kolla på en film.. Sebastian såg väl sisådär en kvart kanske innan han somnade. Jag såg nästan hela, sen somnade jag också, höhö..

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Egentligen borde jag ligga fastbunden i sängen och tvångsdricka 100 liter té, men vem vill göra det en hel dag?
Jaja, får se vad som händer..


(peace and love 08)

Puss och kram skumbanan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sugen på en ny bloggdesign? Var med och tävla på http://idatallhed.blogg.se/ :)

2009-02-18 @ 09:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0