snark..

Jag är sååå trött. höhö.. Vill bara hem och sova just nu.. (:

Om ett tag ska jag och Chrille gå. Blir skönt att sluta lite tidigare.. Även fast vi ska till skolan.. wellwell..

När jag gäspar får jag kväljningar, hahah.. faail..

Jag, Chrille och Rebecka har haft robinson turnering, höhö. Jag förlorar typ hela tiden.. Det suger. :)

Haha, vi gick och käkade lunch lite tidigare än vanligt idag, jag, chrille och rebecka.. Sen när vi kom tillbaka så hade alla andra på kontoret gått och låst dörren! Så där stog vi, tre stackare, utelåsta och bortglömda.. haha, så illa var det kanske inte, men utelåsta var vi. Efter en liten stund kom iallafall Zoran och öppnade. :)


Tudiluu..

Kommentarer
Postat av: Sir Frasse!

Det ska jag berätta för dig=)

2009-04-03 @ 18:30:59
URL: http://hjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0