Mornmorn!

Igårkväll klippte jag av sebbes hår, ihih. Eller ja, klippte och klippte. Pappa har någon konstig rakapparat typ. :)
Det blev så fint så :)

Det var helt sjukt inatt. Först vaknade jag av att det smällde jättemycket utanför. Jag trodde typ att någon sköt på någon annan, haha. Jag blev fan skiträdd när det lät. Sen hörde jag att det var raketer/smällare som lät. haha.
Sen somnade jag om. Efter ett tag vaknade jag igen av att jag hade helt brutalt ont i knät. Så fort täcket rörde sig på knät ville jag dö. Så jag tog bort täcket och kollade om det syntes något utanpå och vad tror ni sitter fast i mitt knä? EN TAGG!?? wtf! Var kom den ifrån liks?! Jag drog ut den, vilket gjorde ont som fan och sen somnade jag om. haha.

Aja, idag blir det till att åka till farmor för lite påskmiddag. Sen blir det hem och sen till Kicki. :)

Hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0