Hmh..

Jag har bestämt mig för att träna idag iallafall, även fast jag har ont i halsen. Jag och Sebastian har skapat en pakt om att träna MYCKET! Han vill bli biffen och jag vill bli smalen, haha! Jag skulle vilja prova någon diet också egentligen. För att se hur det går liks.. Någon som har någon bra på lager? Inget typ: "Du får absolut inte äta något, inte dricka vatten heller" Jagmenar, comeon. Man mår ju fan inte bra om man inte äter. Och inte GI, det lessnar man på. Eller alltså jaa.. Jag vetinte riktigt. Jag skulle egentligen vilja prova någon som är rätt extrem i typ en vecka för att se. meeen ja.. Jag vet inte. höhö.

Åh, jag får kanske sluta snart. SKÖNT!

Aja, hörs senare! Pussinull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0